شهرستان ها

بیعت‌ها با امام راحل از برکات و نمودهای نظام اسلامی است

سنندج_معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: تجمعات و بیعت‌ها با امام راحل از برکات و نمودهای نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی‌پور پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: باتوجه به اعزام زائران کردستانی به مرقد مطهر امام راحل باید دستگاه‌هایی که هزینه‌های تأمین اتوبوس اعزام زائران مراسم ارتحال امام (ره) را تقبل کردند نسبت به بستن قرارداد با اداره‌کل راهداری هماهنگی لازم انجام را انجام دهند.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینیم شخصیت امام خمینی (ره)، جهانی شده و نظام اسلامی در دنیا مطرح است، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان دل در گرو انقلاب و سالگرد ارتحال امام (ره) دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با ابراز خرسندی از اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها سرتیتر خبرهاست، گفت: در طول ۴۵ سال اخیر توطئه دشمنان راه به جایی نبرده و ایران اسلامی همچنان مقتدر ایستاده است.

رشیدی پور تصریح کرد: تجمعات و بیعت‌ها با امام راحل از برکات و نمودهای نظام اسلامی است و دستگاه‌هایی که سال گذشته به تعهدات خود در زمینه تأمین اتوبوس زائران مراسم ارتحال امام عمل نکردند، امسال جبران کنند.

گفتنی است؛ قرار است به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل ۴ هزار کردستانی عازم تهران شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا