شهرستان ها

ارسال ۱۷۰ اثر علمی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی فردخت

کاشان – دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت گفت: ۱۷۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه این جشنواره در کاشان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادله تقاعدیان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اختتامیه بخش پژوهش جشنواره ملی فردخت در روز چهارشنبه ۹ مردادماه اظهار داشت: در آئین اختتامیه این جشنواره که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود علاوه بر نشست‌های علمی و گفتمان سازی، افراد برگزیده معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ اثر علمی شامل مقاله، کتاب و پایان نامه برای دبیرخانه جشنواره ملی فردخت در کاشان ارسال شده است، ابراز داشت: این آثار ویژه موضوعات جشنواره نگارش شده است.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فردخت با اشاره به اینکه مقالات در سه مرحله داوری شده است، تصریح کرد: از بین آثار رسیده، ۱۲ مورد انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به بخش بین المللی جشنواره گفت: سال گذشته بخش بین المللی میزبان چهار نفر از کشور عمان بود که امسال مهمانان از کشور ترکیه و آذربایجان هستند.

تقاعدیان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ دبیرخانه استانی در سراسر کشور برای جشنواره ملی فردخت راه اندازی شده بود، افزود: قرار است در سال جاری این جشنواره به صورت استانی با محوریت کاشان برگزار شود و چکیده و برگزیده جشنواره‌های استانی در مرحله نهایی در کاشان حضور پیدا می‌کنند.

وی همچنین از لزوم توسعه بخش اقتصادی جشنواره سخن گفت و تاکید کرد: به این منظور رایزنی‌های لازم انجام و در حال انجام است و می‌توان از ظرفیت‌های مختلف ادارات و نهادهای اجرایی همانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و کارخانجات و ادارات استفاده کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا