شهرستان ها

اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است

کرمان_ استاندارکرمان گفت: اقدامات کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک تلاش مجاهدانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در نشست با جمعی از مدیران فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اصل کار بر تلاش و ظرفیت‌های فردی، محله‌ای و مجموعه‌ای است، گفت: اینگونه کارها که تشکیلاتی نیست اثر و ماندگاری بیشتر و خیر بسیاری دارد.

استاندار کرمان با بیان اینکه در مساجد گروه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، افزود: این تنوع گروه‌های مساجد هم تدبیر می‌خواهد برای هماهنگی آنها و هم اینکه فرصتی است برای هم‌افزایی که سبب تقویت مجموعه می‌شود و خود کانون‌ها در قدم اول باید هم‌پوشانی داشته باشند.

وی با اشاره به کارهای متعددی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود، افزود: این کار یک تلاش مجاهدانه است نه از سر تکلیف که این امر کار اعضای کانون‌ها را ارزشمند می‌کند.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پشتیبانی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فراز و نشیب‌های داشته و نگاه‌های مختلف به این مجموعه گاهی آسیب‌ها و نوساناتی به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: کارها باید دیده شود و مسئولان سبب بی‌انگیزه شدن نشوند؛ همانطور کسی که در المپیادها و جشنواره‌ها رتبه می‌آورد دیده می‌شود باید کسانی که در مناطق حاشیه‌ای، محروم و… کاری انجام می‌دهند نیز دیده شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا