شهرستان ها

انقلاب اسلامی ایران منجر به احیای ولایت فقیه شد

رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تأسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهرستان، رهبری، مکتب و مردم را سه رکن اساسی هر انقلاب برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی به عنوان رهبر، شخصیت ممتازی داشت.

وی راز محبوبیت امام خمینی شخصیت برجسته ایشان بود، افزود: هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش‌های اسلامی بود و به هدفش که تعالی دین بود ایمان داشت.

حجت الاسلام تدینی گفت: امام خمینی به راهی که برای رسیدن به هدف انتخاب کرده بود و به مردم و خدای خود ایمان راسخ داشت و از عوامل مهم موفقیت امام به بیان خودشان مردم بودند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان ادامه داد: تا زمانی که این سه عنصر وحدت داشته و در کنار هم باشند موفقیت در جامعه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از بین رفتن طاغوت و استقرار نظام اسلامی، از بین بردن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب و دمیدن روحیه امید در جوامع مستضعف از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

تدینی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تأسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می‌شود.

وی گفت: دکترین مقاومت در اندیشه امام خمینی در تعیین نظم نوین جهانی نقش مؤثری داشته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان تاکید کرد: در آینده نزدیک، جهان به قطب مقاومت و قطب تسلیم تقسیم خواهد شد و از هم اکنون جوامع در حال پیوست به قطب مقاومت هستند.

حجت الاسلام تدینی گفت: شرکت در انتخابات را تکلیف مهم مردم ایران دانست و گفت: شرکت در انتخابات تجدید عهد با آرمان امام راحل و شهدا و ادای دین به شهدای خدمت است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا