شهرستان ها

مجمع خیران ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است

اهواز- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: مجمع خیران ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سعیدی پور ظهر امروز شنبه در بیست و ششمین دوره جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان خوزستان که در گیت بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تشویق و ترغیب نهادها و سازمان، برای حضور بیشتر در حوزه مدرسه سازی و از طریق مسئولیت اجتماعی خود یکی از اولویت‌های ما در اداره کل نوسازی مدارس استان است.

وی افزود: خیرین نیک‌اندیش که ستارگان آسمان علم و دانش هستند با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان فراهم می‌کنند و مدرسه سازی به عنوان یک کار ارزشمند، از ماندگارترین اعمال نیک و حسنه است.

سعیدی پور ادامه داد: مجمع خیران ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است، این مجمع در استان خوزستان در توسعه آموزش و پرورش نقش قابل ملاحظه‌ای داشته است. جشنواره‌های خیران مدرسه‌ساز فرصت مهمی برای تجلیل از این خیران نیک‌اندیش است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: خیران نیک‌اندیش با شناسایی مناطق محروم و نیازمند و حضور در کنار مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار می‌گیرند و برگزاری این جشنواره سبب می‌شود تا آخرین عملکرد آنها دیده و اعلام شود.

وی در خصوص اهداف بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان گفت: تقدیر و تکریم از خیرین، تشویق و ترغیب نهادها و سازمان‌های ادارات برای حضور در کنار اداره کل نوسازی مدارس برای ساخت و تکمیل فضای‌های آموزشی، تبیین عملکرد انجام شده در حوزه فضاهای آموزشی با مشارکت خیرین حقوقی و حقیقی، آشنایی بیشتر با فرایند چگونگی حضور خیران در امر مدرسه سازی، ترویج فرهنگ ارزشمند خیران مدرسه سازی، نهادینه کردن مشارکت مردم در خصوص آموزش و پرورش، تأثیر پذیری انجام خیر بر زندگی افراد و جامعه و جذب بیشتر خیران برای مشارکت در مدرسه سازی و افزایش سرانه فضای آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا