شهرستان ها

مردم میدان‌دار اصلی برگزاری انتخابات هستند

خرم‌آباد – استاندار لرستان تأکید کرد: مردم میدان‌دار اصلی برگزاری انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در همایش توجیهی آموزشی عوامل اجرایی انتخابات شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه مکانیزم انتخابات ایران اسلامی ثابت شده که سالم‌ترین و روان‌ترین انتخابات در دنیا است، اظهار داشت: نظام اجرایی و دولت پشتیبان و حمایت‌کننده انتخابات هستند و مجری اصلی این میدان اعم از هیئت اجرایی و نظارت ترکیبی از مردم هستند.

وی در ادامه مردم را میدان‌دار اصلی برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی و قابلیت لازم را در انتقال و آموزش این مدل از مکانیزم انتخابات را به دنیا دارد.

استاندار لرستان از مهم‌ترین ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقاکُمْ بیان کرد و گفت: هدف همه ما از برگزارکنندگان تا رأی‌دهندگان توسعه دین‌محوری و تقوی در جامعه و الگو کردن ایران اسلامی در جهان است.

شفقت، افزود: به‌منظور ایجاد آرامش و بالابردن کیفیت برگزاری انتخابات و آمادگی برای پذیرش مردم بهتر است مجریان و ناظران انتخابات قبل از شروع همدیگر را بشناسند و از محیط، ابزارها و تجهیزات شناخت کافی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تمامی زیرساخت‌ها، ابزار، تجهیزات مهیا است و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات دومین مرحله از دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان را داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا