شهرستان ها

رابطه شهید رییسی با رهبری قلبی بود نه قانونی

زنجان- استاندار زنجان گفت: رابطه رییس‌ جمهور شهید ایران اسلامی با مقام معظم رهبری برخلاف سایر رؤسای جمهور قانونی نبود بلکه قلبی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت سرگرد بهروز قدیمی، در جمع مردم شهرستان ابهر، اظهار کرد: امروز این شهید بزرگوار باعث سرافرازی استان زنجان شد.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان ابهر به خاطر همراهی با شهدای خدمت، افزود: دلیل محبوبیت شهید رئیسی در نزد مردم دو نکته بسیار مهم بود که اولین نکته به نوع رابطه ایشان با مقام معظم رهبری بازمی‌گردد که متفاوت با سایر رؤسای جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور شهید، رابطه خود را با مقام معظم رهبری متفاوت با رؤسای جمهور دیگر تعریف کرد، ادامه داد: این شهید بزرگوار با اعتقاد راسخ قلبی، مقام معظم رهبری را قبول داشت و با رؤسای جمهور دیگری که قانوناً رهبری را قبول داشتند، متفاوت بود.

استاندار زنجان به اشاره به دومین نکته‌ای که باعث محبوبیت رئیس‌جمهور شهید در نزد ملت ایران شده بود، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار تعریف متفاوتی از ریاست و مسؤولیت ایجاد کرد و میراثی را برای همه مسؤولان به جا گذاشت و آن اینکه ایشان ریاست را برای ریاست نمی‌خواست، بلکه برای خدمت به مردم می‌خواست.

افشارچی پرهیز از ایجاد حواشی حتی در خفی را یکی از ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید رئیسی قلمداد کرد و گفت: این شهید فاصله مردم با حاکمیت را کم کرد و ما را به یاد اوایل انقلاب و شهدایی چون شهید رجایی انداخت.

مردم ابهر همواره قدردان خادمان ملت هستند

«حجت الاسلام سعید مرادپور» امام جمعه ابهر نیز در ادامه این مراسم، ضمن قدردانی از حضور و همراهی باشکوه مردم این شهرستان در تشییع پیکر شهید سرگرد بهروز قدیمی، اظهار کرد: مردم این شهرستان همواره قدردانی خدماتی که خادمان ملت انجام می‌دهند، خواهند بود.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور یادآور شد: مردم ایران اسلامی طعم شیرین انتخاب بزرگ و اصلح را با انتخاب شهید رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور ایران چشیدیند و امروز نیز نشان دادند که چقدر به مسؤولان و خادمان خود وفادار هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا