شهرستان ها

فرایند ثبت نام بچه های مسجد در رویداد « صعود» آغاز شد

ساری- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از آغاز فرایند ثبت نام بچه های مسجد در رویداد « صعود» خبر داد و گفت: سه هزار نیروی انسانی در مساجد استان کادرسازی می شود.

حجت الاسلام محمد ترابیان در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز فرایند نام نویسی رویداد فرهنگی هنری «صعود» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران خبر داد واظهار کرد: علاقه‌مندان تا ۳۱ خرداد ماه جاری با مراجعه به سایت ثبت نام کنند.

وی به آغاز ثبت‌نام رویداد فرهنگی هنری «صعود» اشاره و افزود: نوجوانان و جوانان در رده سنی ۱۳ تا ۲۰ سال، خانواده نوجوانان ثبت نام شده و اهالی مسجد محله، جامعه هدف این طرح هستند.

حجت الاسلام ترابیان گفت: رویکرد این طرح، مسجدپایه و خانواده‌محور است که به جذب و پرورش نوجوانان با مشارکت حداکثری مردم محله می‌پردازد و به جای مداخله بیرونی به دنبال خوداتکایی در مسیر پیشرفت و خلق حداکثری ارزش افزوده در درون محله به شکل همزیستی مومنانه می‌باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه این رویداد تربیت محور بوده و بین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی خواهد شد، ادامه داد: تمامی رشته‌ها طی ۶ مرحله شامل: استعدادیابی، آموزش، هدایت، تولید، رقابت و عرصه اجرا برای مردم که فرآیندی جامع و کامل است انجام می‌گیرد.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه روند نام نویسی تا ۳۱ خرداد ماه جاری ادامه دارد و شرکت کنندگان در این رویداد، پس از ثبت نام علاوه بر شرکت در کلاس‌ها می‌توانند به صورت داوطلبانه و جهادی در اجرای برنامه‌های مسجدی همکاری نماید، افزود: کلاس‌های این رویداد فرهنگی هنری در ۲ سطح تخصصی و عمومی برگزار می‌شود.

وی از اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان در این طرح خبر داد و یادآورشد: قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه‌ای، بی نهایت شو (اردو)، تئاتر، موبایل گرافی، داستان نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری رشته‌های این رویداد است.

حجت الاسلام ترابیان با بیان اینکه رویداد صعود در راستای کادرسازی ۳ هزار نیروی انسانی در مساجد استان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این رویداد در بازه زمانی یکساله اجرایی شده و در نهایت با برگزاری جشنواره‌ای برترین‌های کلاس‌های برگزار شده در مساجد استان شناسایی و معرفی می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران بیان کرد: کلاس‌های عمومی با محوریت مسجد محله و کلاس‌های تخصصی با محوریت شهرستان و منطقه اجرایی می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا