شهرستان ها

فروش کارخانه دولومیت نهاوند وجاهت قانونی ندارد

همدان-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: فروش کارخانه دولومیت نهاوند وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نثاری با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تعطیلی کارخانه دولومیت موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنم گفت: فروش کارخانه وجاهت قانونی ندارد چون زمین آن مربوط به منابع طبیعی است و مشروط در اختیار کارخانه قرار گرفته است.

وی خطاب به کارگران عنوان کرد: وظیفه من این است که از حیثیت و تمامیت حقوقی شما دفاع کرده و در این زمینه با کسی مماشات نخواهم کرد. علیرضا نثاری با بیان اینکه در شرایط فعلی زیبنده نیست مسئولان کارخانه این مجموعه را تعطیل و افراد را بیکار کنند تاکید کرد: ملاک ارزیابی ما تعهداتی است که مدیران کارخانه متعهد به انجام آن شده‌اند.

وی ادامه داد: گفته می‌شود مدیران کارخانه قصد فروش آن را دارند در حالی که معمولاً ملکی به فروش می‌رسد که مالکیت آن مربوط به کسی باشد، فروش کارخانه بر اساس تعهداتی که داده شده وجاهت قانونی ندارد چون زمین آن مربوط به منابع طبیعی است و مشروط در اختیار کارخانه قرار گرفته است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته ما حرف مدیران کارخانه را هم خواهیم شنید و چنانچه توجیه‌پذیر باشد خود را موظف به رفع مشکلات آنها می‌دانیم چون هدف ما سرپا نگه داشتن کارخانه و رسیدن آن به تولید است.

وی با بیان اینکه این موضوع را به صورت ویژه پیگیری خواهم کرد اضافه کرد: یا این کارخانه با همین مالکیت در شهرستان فعال خواهد شد و یا اینکه اگر کسی قصد فروش آن را دارد موضوع به این راحتی عملی نمی‌شود و باید مطابق با قانون و تعهدات فی مابین انجام شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا