جامعه

آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل

اردبیل – رئیس کل دادگستری استان اردبیل از آزادسازی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر دوشنبه در ستاد دیه استان اظهار کرد: همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر آزاد سازی ۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی با کمک جمعی از خیرین استان انجام شد که خوشبختانه استان اردبیل در امر خیرخواهانه آزادسازی زندانیان در منطقه رتبه قابل توجهی دارد.

وی از مردم ولایی استان، خیرین و مدیران و مسئولانی که در امر کمک به ستاد دیه استان به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد، تلاش می‌کنند قدرانی کرد و افزود: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است که در این استان با تاسی از آموزه‌های دینی خیرین بسیاری در این راه خیر قدم گذاشته اند.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به علل وقوع آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری را از عوامل اصلی بروز آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: دستگاه قضائی استان نیز بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان قوه قضائیه تمام توان و ظرفیت خود را برای حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی به منظور حمایت از تولید و رونق اشتغال در استان به کار می‌بندد. فرهنگ سازی در جامعه از سنین پایه، استفاده بیش از پیش از ظرفیت نهادهای فرهنگی، فضای مجازی و استفاده از ظرفیت بانوان خیر در اهدای کمک‌های مالی به ستاد دیه استان به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد از دیگر تأکیدات رئیس کل دادگستری استان بود.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیران استان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر و تجلیل شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا