جامعه

آغاز نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا از 23 خرداد


مدیر روابط عمومی بنیاد احسان از حضور بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با دستاوردهای دانش بنیان خود، در چندین حوزه مختلف از جمله عدالت آموزشی، نوآوری، پیشرفت منطقه ای، مسائل بانوان، مسجد و سبک زندگی و کشاورزی در نمایشگاه آبادیران خبر داد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، آبادیران، نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا با حضور 300 شرکت دانش بنیان از 23 خرداد آغاز می‌شود.

علی بابایی، مدیر روابط عمومی بنیاد احسان از حضور بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با دستاوردهای دانش بنیان خود، در چندین حوزه مختلف از جمله عدالت آموزشی، نوآوری، پیشرفت منطقه ای، مسائل بانوان، مسجد و سبک زندگی و کشاورزی در نمایشگاه آبادیران خبر داد.

این‌ نمایشگاه با معرفی فناوریها، ظرفیت‌ها و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی با مشارکت بنیاد احسان، معاونت علمی ریاست جمهوری، بنیاد مستضعان و کمیته امداد امام خمینی در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ خردادماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

از گروه های جهادی، مردمی و فعالین اجتماعی که در زمینه های مختلف تخصصی فعالیت می کنند نیز دعوت می شود در این رویداد حضور داشته باشند.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا