جامعه

افتتاح پایگاه پلیس راه تهران_ شمال


پایگاه پلیس راه تهران-شمال با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم افتتاح پایگاه پلیس راه تهران _شمال با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های سرهنگ خادم رئیس پلیس راه، اظهارداشت: با توجه به سختی ها و مشکلات موجود در ماموریت های پلیس، باید بهترین ابنیه و امکانات در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار بگیرد و در این مسیر باید با همکاری و هم افزایی با سایر سازمان ها این مهم تحقق پیدا کند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به حوادث روزهای اخیر در استان خوزستان و بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص، عنوان داشت: مردم خوزستان، مردمی ولایت مدار و انقلابی هستند که در حوادث و بحران های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند. 

وی با اشاره به اینکه پلیس راه پایتخت روند خوبی را می‌پیماید، تصریح کرد: در دفاع ازحقوق مردم باید روحیه ای مطالبه گرانه داشته باشیم و به هیچ وجه در تحقق حق مردم مماشات نداشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: پلیس ما باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد؛ از این رو باید شاهد تعالی عملکرد پلیس در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم باشیم.

برپایه این گزارش در ابتدای این جلسه سرهنگ نورالله خادم گزارشی از روند ساخت این پایگاه ارائه و اظهار داشت: این پایگاه با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و با تمام تجهیزات و امکانات برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم گرانقدر راه‌اندازی شده است.

سرهنگ خادم با اشاره به افتتاح چندین پروژه دیگر در محورهای مختلف تهران بزرگ، تصریح کرد: بزودی شاهد کلنگ زنی پاسگاه مهم تهران _ پاکدشت در محور امام رضا علیه السلام و در محدوده شهر خاورشهر و همچنین پاسگاه اصلی آزاد راه تهران در ابتدای محور و پایگاه پلیس راه فاطمیه در کیلومتر ۴۰ آزاد راه تهران قم خواهیم بود.

رئیس پلیس راه پایتخت افزود: به یاری خداوند متعال تا پایان سال جاری شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا