جامعه

افزایش حقوق کارمندان شهرداری تهران/ جراحی بزرگ اقتصادی دولت نیازمند اطلاع رسانی بیشتر


نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ترمیم حقوق کارمندان شهرداری گفت: باید حمایت های شهرداری از کارمندانش استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران، با گرامیداشت هفته سلامت، گفت: جامعه سلامت ایران امتحان بزرگی را در دو سال و اندی گذشته پس داده‌اند و با ایثارگری و از خودگذشتگی و قرار گرفتن در بلا و سختی و مشکلات، سلامت را به جامعه ما هدیه داد.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای سلامت در تاریخ ایران حک شد ابراز داشت: آنها در روزهای سخت ملت ایران نگذاشتند این روزها به کام ملت هم تلخ شود و ما یاد این خدمات را پاس می داریم و برای جامعه سلامت ایران آرزوی توفیق بیشتر داریم.

سروری  گفت: خبر خوبی دیروز در رابطه با ترمیم حقوق کارمندان شهرداری منتشر شده که از متولیان امر در این زمینه  قدردانی و تشکر می کنیم واین اقدامات را لازم و ضروری می دانیم که باید شهرداری این حمایت ها را استمرار داشه باشد.

وی ادامه داد: ما یک تا 3 میلیون افزایش حقوق کارمندان شهرداری را خبر خوشی می دانیم اما این مقدار  کافی نیست و باید از این قداماتی در جهت تقویت بینه اقتصادی پرسنل داشته باشم.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت با یک جراحی بزرگ اقتصادی در تلاش است بار سنگینی که بر مردم ایران ایجاد می شد را کنترل کند، اظهار داشت: که همه باید از این اقدام قدردانی کنند و دولت هم باید سیستم اطلاع رسانی اش را تقویت کند.

وی ادامه داد: اقدامی که دیروز رئیس جمهور در تشریح اقدامات اخیر دولت انجام داد، بسیار موثر بود.

سروری با تاکید بر اینکه باید بر پرداخت ماهیانه نقدی بر اساس مصوبه مجلس به کالا برگ تبدیل شود، ابراز داشت: هرچند این یکی دوماه پرداخت نقدی ضروری است اما تورم زا است اما  کالا برگ تولید داخلی را افزایش و پرداخت‌ها را مدیریت شده می‌کند.

وی افزود: فکر می‌کنم این اقدام شایسته بود و این توضیح را به دولت دارم که این اقدامات را پیوست رسانه ای و توجیهی انجام دهد.

انتهای پیام/

 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا