جامعه

انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل در دامغان/ ۵ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن در دامغان خبر داد و گفت: در این راستا پنج نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال مسرقه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی غروب سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن نیمه‌کاره موضوع کار در دست بررسی کلانتری ۱۱ دامغان قرار گرفت، ابراز داشت: تیمی تخصصی از مأموران با در دست گرفتن پرونده ماجرا و بررسی سرقت‌ها اقدام به شناسایی سارقان کردند.

وی ضمن بیان اینکه با بهره‌گیری از تجهیزات پلیسی هویت پنج سارق در این راستا مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی‌های قضائی طی عملیات غافلگیرانه پنج نفر در مخفیگاه خودشان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این افراد طی بازجویی فنی پلیس به ۵۸ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی دامغان اعتراف کردند، ابراز داشت: متهمان بعد از تشکیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شدند.

حسنی با بیان اینکه در محل مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: با دستگیری این افراد باند سارقان حرفه‌ای منازل و اماکن نیمه کاره منهدم شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این سرقت‌ها در مکان‌هایی اتفاق افتادند که فاقد تجهیزات حفاظتی کافی بودند لذا برای پیشگیری از وقوع و تکرار این قبیل جرایم شهروندان دزگیر و تجهیزات بازدارنده را در منازل خود می‌بایست به کار گیرند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا