جامعه

بازدید از پیش اعلام نشده رئیس سازمان زندان‌ها از زندان کاشمر


رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه سفرهای استانی خود به زندان‌های مختلف کشور، در جمع پرسنل و مددجویان زندان شهرستان کاشمر حضور یافت و به دیدار و گفت‌وگو با زندانیان ساکن در بند‌ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدمهدی حاج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور به صورت از پیش اعلام نشده از زندان کاشمر بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید چند ساعته که تا نیمه شب به طول انجامید؛ ضمن حضور در اندرزگاه‌ها و ملاقات حضوری با مددجویان به گفتگوی مفصل با کارکنان و پرسنل زندان نشست.

وی در بخشی از همنشینی خود با زندانبانان زندان کاشمر بر انجام متعهدانه و مسئولانه تکالیف قانونی و قدرشناسی از فرصت‌های خدمت تاکید کرد و در خصوص لزوم اقدامات تربیتی دائمی گفت: لازم است با تبلیغات محیطی مناسب، تمام لحظات زندان برای زندانیان تذکر و تلنگر باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها بیان کرد: بعنوان مثال اگرچه ممکن است روانشناس و نیرو‌های فرهنگی در ساعاتی از شبانه‌روز در زندان حاضر نباشند؛ اما می‌توانند به‌گونه‌ای اقدام کنند که با تبلیغات محیطی مناسب و عالمانه، حضورشان در میان مددجویان دائما احساس شود.

وی ادامه داد: انجام فعالیت‌های رسانه‌ای و کاربردی مناسب باید مورد توجه و عنایت بیشتر قرار گیرد؛ با انعکاس صادقانه اقدامات و نیازها، علاوه بر خنثی شدن تلاش رسانه‌ای دشمن، خاطر دلسوزان و نخبگان آرام و انگیزه مشارکت آن‌ها در مبارزه و علاج آسیب‌های اجتماعی بیشتر می‌شود.

حاج محمدی ضمن ابراز خرسندی از نحوه خدمت‎رسانی به مددجویان و توجه دائم به نیاز‌های آنان بر رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکلات مربوط به بنا و فضای اندک این زندان اشاره و تکمیل ساخت و احداث پروژه جدید زندان این شهرستان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین در بازدید سه ساعته خود، ضمن حضور در اماکن داخلی اندرزگاه‌ها به دیدار و گفت‌وگو با زندانیان ساکن در بند‌ها پرداخت و مشکلات و شرایط آنان را جویا و دستورات لازم بر رفع آنان را صادر کرد.

حاج‌محمدی در ابتدای سفر یک روزه خود به شهرستان کاشمر که در ادامه سفر‌های کاری و بازدید‌های سرزده خود از زندان‌های سراسر کشور درحال انجام است، بر سر مزار شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس و دیگر شهدای آرمیده در جوار ایشان نیز حضور یافت و به این عالم وارسته ادای احترام کرد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا