جامعه

بدهی ۶۵ هزار میلیاردی شهرداری تهران برای کارهای انجام نشده


منتخب شورای ششم تهران با اشاره به اینکه شهرداری کنونی حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان بدهی برجا گذاشته است، گفت‌: این میزان بدهی با توجه به اینکه عملیات عمرانی جدی در شهر نبوده و کارهای زیادی صورت نگرفته جای تعجب دارد.

پرویز سروری منتخب شورای ششم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره بدهی‌های مدیریت کنونی شهری اظهار داشت: بر اساس بررسی‌ها و گزارشات اولیه‌ که به دستمان رسیده حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان بدهی توسط مدیریت شهری کنونی در شهرداری تهران ایجاد شده است که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

وی افزود: زمانی که ما در دوره قبل مدیریت شهری را تحویل دادیم به صورت رسمی و مکتوب اعلام کردیم که ۱۸ هزار میلیارد تومان بدهی داشته‌ایم که این رقم با توجه به حجم عملیات‌های عمرانی گسترده، بسیار منطقی، قابل توجیه و قابل قبول بود.

منتخب شورای ششم تهران ادامه داد:‌ولی اکنون مدیریت شهری شهرداری را با ۶۵ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل می‌دهد و این رقم با توجه به اینکه عملیات عمرانی جدی در شهر صورت نگرفته جای سؤال و تعجب دارد.

سروری تصریح کرد: بدهی‌های ایجاد شده به هیچ عنوان با کارهای انجام گرفته همخوانی ندارد و به چه دلیل این همه بدهی برای شهرداری ایجاد شده است این موضوع باید بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه ناصر امانی یکی از منتخبین شورای ششم تهران مسؤول ارتباط و تعامل با مدیریت شهری کنونی در نظر گرفته شده است،‌گفت: قرار است ایشان بررسی‌های لازم را انجام دهد و پس از اینکه ارزیابی‌ها صورت گرفت اعلام می‌کنیم آیا اقدامات خلاف قانون بوده یا نه ولی آنچه مسلم است اینکه به احتمال بالا شورای پنجم بدهی‌های زیادی ایجاد کرده و باید این زمینه با دقت بررسی شود.

انتهای پیام/

 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا