جامعه

برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد حقوق بشری در دستورکار


رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد حقوق بشری کشورهای اروپایی و آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان تحریم و تهدید شده از سوی استکبار جهانی در مقر فرماندهی یگان های ویژه ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدام دشمنان در خصوص تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی نشان دهنده ضعف آنها در عمل است، اظهار داشت: نیروهای مسلح در حوزه امنیتی و انتظامی با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و دشمن هرکجا که درمانده شود دست به حربه نخ‌نما شده تحریم می‌زند.

جلال زاده با تاکید بر اینکه یگان ویژه حافظ امنیت و ناموس مردم است تصریح کرد: تحریم این یگان در دنیا کم سابقه بوده و این موضوع نشان‌دهنده ضعف تحریم کنندگان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی به حمایت مجلس شورای اسلامی از نیروهای انتظامی پرداخت و گفت: در کشور انگلیس به زعم خود دادگاه مردمی تشکیل دادند در حالی که از سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنها تأمین و هدایت می‌شد.

وی افزود: در مقابل معاونت حقوق بشر قوه قضائیه آمادگی دارد یک دادگاه مردمی برای اقدامات ضد حقوق بشری و انسانی که از طرف کشورهای اروپایی و آمریکایی علیه مردم ایران صورت گرفته، برگزار کند.

جلال زاده خاطرنشان کرد: درباره تحریم یگان ویژه و فرماندهان این نیرو توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و همین هفته در نطق در مجلس این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا