جامعه

برگزاری پویش سراسری «فتح قدس، نبرد آخر»

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: پویش سراسری فرهنگی هنری با عنوان «فتح قدس، نبرد آخر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: در جهت تجدید پیمان با آرمان‌های فلسطین عزیز، مسجدالاقصی اولین قبله گاه مسلمین، پویش سراسری فرهنگی و هنری با عنوان «فتح قدس، نبرد آخر»، با هدف زنده نگه داشتن روز بزرگ الهی یعنی روز قدس برگزار می‌گردد.

وی افزود: معتقدیم به اینکه روز قدس، صرفاً یک روز خاص و معین نیست که فقط محدود به یک مراسم راهپیمایی شود؛ بلکه روز قدس یک فرهنگ متعالی عمیق و حیات‌بخش است به اینکه انسان نباید زیر بار ظلم برود و خود را تحت سیطره مستکبرین و زورگویان قرار بدهد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: روز قدس در واقع ترجمان پیام عاشورای حسینی یعنی هیهات منّاالذلّه است. یکی از یادگاران ارزشمند حضرت امام (ره) روز جهانی قدس است که با این تدبیر الهی و خارق‌العاده امام ره زمینه برچیده شدن ظلم و ستم و اشغالگری و زورگویی فراهم شده است. از زمان اعلام روز قدس توسط حضرت امام (ره) شاهد بودیم هر سال راهپیمایی روز قدس با شور و حضور وصف ناپذیر در سراسر عالم برگزار می‌شد و آزادی خواهان جهان شعار عدالت خواهی و استکبار ستیزی سر دادند و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی، اسرائیل غاصب را خواستار می‌شدند.

بهرامی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور، مردم عزیز ایران اسلامی ما از شرکت در این مراسم عظیم و الهی محروم هستند فلذا نه با پای جسم بلکه با پای دل و با برنامه‌های ابتکاری و خلاقانه و فرهنگی این روز را بزرگ خواهند داشت.

وی افزود: نیروی مکتبی و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله فضا سازی معنوی و محیطی یگان‌های ناجا و بازخوانی و باز نشر بیانات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری و تولید و انتشار محتوای فاخر و اثربخش در فضای مجازی با موضوع اهمیت و جایگاه یوم الله قدس، پویش سراسری فرهنگی هنری «فتح قدس، نبرد آخر» را در ۵ رشته عکس، نقاشی، دل نوشته، شعر و کاریکاتور برگزار می‌نماید.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان گفت: علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵/‏۰۲/‏۱۴۰۰‬ آثار خود را به شماره‌های ۰۹۳۷۸۴۵۷۴۵۱و۰۹۰۳۵۲۵۳۷۶۹ در بستر کانال سروش ارسال نمایند و پس از جمع‌آوری آثار و داوری به صاحبان آثار برگزیده جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا