جامعه

بزرگ‌ترین بیمارستان سیار غرب آسیا در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر شد


بیمارستان سیار احسان با مشارکت ۱۴۰ نفر از کادر درمانی و اجرایی در عمود ۹۸۹ مسیر پیاده روی اربعین مستقر شد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، از زمان آغاز پیاده روی اربعین حسینی تا به حال، همواره ارائه خدمات درمانی از سوی خادمان دستگاه عظیم حسینی بخش ثابت خدمات ارائه شده را تشکیل می دهد.

هر ساله خادمان این دستگاه سعی خود را بر توسعه و افزایش سطح تخصصی آن معطوف کرده اند و سال به سال زائران حسینی شاهد ارائه خدمات جدی تری در این زمینه بوده اند.

با توجه به افزایش چشمگیر زائران حسینی در بازه زمانی اربعین، توسعه خدمات درمانی به معنای افزایش توان پذیرش زائران مراجعه کننده از مولفه های تعیین کننده در ارائه این خدمات است؛ از دیگر سو تخصصی شدن این خدمات در حوزه های مختلف از آزمایشگاه تا اتاق عمل نیز نیازیست که می بایست از سوی ارائه دهندگان خدمات درمانی بی پاسخ نماند.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، در راستای ماموریت های خود در زمینه خدمت‌رسانی به آحاد مردم در بلایا و رویداد های بزرگ با راه اندازی مجموعه تخصصی برکت تل، بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا را تولید و در حوادث و رویداد های مختلف به کار بسته است.

علی بابایی، مدیر روابط عمومی بنیاد احسان در حاشیه استقرار این بیمارستان سیار در عمود ۹۸۹ طریق، گفت: ارائه خدمات تخصصی شامل تریاژ، آزمایشگاه، داروخانه، اتاق عمل، دندانپزشکی، بستری و سایر خدمات مورد نیاز در بستر قابل حمل و قابل انتقال این بیمارستان را تبدیل بزرگترین بیمارستان سیار تخصصی غرب آسیا کرده است.

وی افزود: مجموعه بیمارستان تخصصی احسان، ضمن استقرار در عمود ۹۸۹ طریق نجف اشرف به کربلا معلی، درمانگاهی به منظور ارائه خدمات سرپایی نیز برپا کرده است.

بیمارستان احسان و درمانگاه فوق با پشتیبانی ۵۰ نفر از کارشناسان اجرایی مستقر در قرارگاهی در مجاورت بیمارستان احسان و حضور ۹۰ نفر از کادر درمان شامل پرستاران و پزشکان با تجربه راه اندازی و از تاریخ ۷ شهریور تا اربعین حسینی خدمات درمانی مورد نیاز مراجعه کنندگان را ارائه خواهد داد.

 پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا