جامعه

تاکید عضو شورای شهر برای بررسی لوایح بهای خدمات شهرداری


یک عضو شورای شهر تهران به شهرداری تذکر داد تا لوایح تعیین بهای خدمات در شهرداری پیش از ارائه لایحه بودجه سال آینده به شورا ارائه شود .

به گزارش خبرنگار فارس، ناصرامانی عضو شورای شهر در جلسه امروز شورای شهر تهران با ارائه گزارشی از آخرین جلسه تطبیق مصوبات فرمانداری که  در آن چهار مصوبه بررسی شد؛ گفت: مصوبه تخفیف ۲۵درصدی عوارض شهرسازی که مودیان به صورت نقدی یکجا پرداخت کنند تایید شد همچنین مصوبه اصلاح پهنه r251 به جز منطقه یک و دو که این هم با توضیحاتی که داده شد با توجه به این که عمدتا مناطق جنوبی تهران از این مصوبه استفاده می کنند و باعث رونق ساخت و ساز می شود مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: مصوبه مشارکت بخش خصوصی در توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه بحث حمل و نقل پاک اتوبوس‌های برقی هم تایید شد. 

امانی در ادامه در تذکری به شهرداری تهران گفت :به طور معمول  قبل از ارائه لایحه بودجه سالانه، شهرداری لایحه یا لوایح  تعیین بهای خدمات را ارائه می‌کند از قبیل تعیین قیمت مراکز فرهنگی، ورزشی و هنری و قیمت بلیت اتوبوس، مترو، تاکسی و غیره را  به شورا ارائه می کند با توجه به فرصت زمانی که وجود دارد مشکل ایجاد نشود. خواهش می کنم آقای فروزنده این موضوع را مدنظر قرار دهند که این لوایح باید قبل از لایحه بودجه  به شورای شهر ارائه شود.

انتهیا پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا