جامعه

تلاش برای تکمیل پارکینگ طبقاتی امیرکبیر تا پایان سال جاری

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، از تلاش برای بهره برداری از این پارکینگ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق بین گفت: آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر اخیراً در نشستی مشترک با حضور شهردار منطقه ۱۴، معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و دست اندرکاران اجرایی ارزیابی و تصمیماتی با هدف رفع موانع اجرایی، تأمین منابع مالی و در نهایت تسریع عملیات اجرایی پروژه اتخاذ شد.

وی با اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی عملیات احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، از رو به اتمام بودن اقدامات اجرایی پروژه در بخش احداث ابنیه خبر داد و عنوان کرد: اقدامات لازم برای نصب ۷ دستگاه آسانسور این پارکینگ زیرسطحی آغاز شده است. خریداری، نصب و راه اندازی تجهیزات تاسیساتی پارکینگ اعم از برقی و مکانیکی نیز در دستورکار قرار دارد.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، رفع معضل کمبود پارکینگ، کاهش تعداد خودروهای پارک شده در سطح معابر و همچنین ارتقای کیفیت محیطی و سطح رفاه شهروندان ساکن در بافت فرسوده، از جمله اهداف راهبردی این سازمان در زمینه احداث پارکینگ‌های طبقاتی دانست.

پارکینگ طبقاتی امیرکبیر که در سه طبقه زیرزمینی و با ظرفیت حدود ۵۵۰ واحد پارکینگ طراحی شده است، در زمینی به مساحت حدود ۶۶۰۰ مترمربع و زیر بنای ۲۰ هزار مترمربع در حال اجرا است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا