جامعه

جریمه«نیم میلیونی» تردد غیرمجاز پابرجاست/ سفر به ۸ شهر نارنجی ممنوع!


جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد به شهرهایی که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند ادامه داشته و رانندگان متخلف ۵۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی بوده و خوشبختانه شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: براساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان پابرجاست و در حال حاضر که شهری قرمز نیست اعمال محدودیت در شهرهای نارنجی برقرار است.

وی افزود: بر همین اساس خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای نارنجی و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای خودروها منظور می شود.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینکه برای تردد و سفر به شهرهای زرد و آبی محدودیتی وجود ندارد خاطرنشان کرد: افرادی که برای موارد ضروری نیاز به تردد به شهرهای نارنجی دارند باید از فرمانداری مجوز تردد اخذ کرده تا جریمه نشوند.

 جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ماموران پلیس راه و راهور ناجا در جاده های کشور حضور داشته و علاوه بر دوربین های هوشمند جاده‌ای، ماموران نیز تردد غیر مجاز خودروها را جریمه خواهند کرد.

 انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا