جامعه

حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی

رییس کل دادگستری استان تهران با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر قرارگرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، سه روز پس از نشست رئیس کل دادگستری استان تهران با قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، صبح امروز دادگاه رسیدگی به اتهامات شهردار و اعضای شورای شهر لواسانات برگزار شد.

القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع جرایم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب‌تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت می‌پذیرد.

القاصی مهر افزود: عزم قوه قضائیه خصوصاً ریاست معزز قوه بر آن است که با مفسدین نظام و مخلین در نظام اقتصادی و ارزی کشور بدون اغماض و با رعایت کامل موازین قانونی برخورد شود و آنچه که در این رسیدگی حائز اهمیت است، اینکه به صورت تخصصی به پرونده‌ها و جرایم رسیدگی می‌شود.

در پرونده شهردار و شورای شهر لواسانات به اتهامات ۵۱ نفر از جمله شهردار، اعضای شورای شهر برخی از کارمندان شهرداری و پیمانکاران توسط دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا