جامعه

در جلسه امروز شهرداری و اعضای شورای ششم چه مسائلی مطرح خواهد شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران موضوعاتی که قرار است در جلسه امروز با اعضای شورای ششم مطرح شود را تشریح کرد.

سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه امروز خود با اعضای شورای ششم اظهار داشت: در این جلسه گزارش عملکرد خود طی دوره مدیریت شهری پنجم را ارائه خواهیم داد و همچنین برنامه هایی که باید برای دوره بعدی اجرا شود به نمایندگان مدیریت شهری تحویل خواهیم داد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که در این جلسه چه مسائلی مورد تأکید قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: قطعاً مهمترین موضوع، ارائه برنامه‌ای است که باید در آینده برای شهر اجرا شود که این برنامه شامل پروژه ها و اقدامات نیمه تمامی است که امیدواریم توسط مدیریت شهری دوره پنجم تکمیل شود و ما نیز در جلسه امروز با این افراد، این برنامه را به آنها ارائه خواهیم داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمی دانیم چه مباحث دیگری در این جلسه مطرح خواهد شد اما موضوعات مدنظر ما گزارش عملکرد خود و همچنین ارائه برنامه آینده شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت اوراق مترو و اتوبوسرانی گفت: خوشبختانه روز گذشته شورای شهر اوراق سال ۱۴۰۰ را با رقم ۳,۵۰۰ میلیارد تومان تصویب کرد.

وی افزود: اوراق سال ۹۹ نیز به فروش رسیده و اعتبار آن در بانک ها موجود است. به طور کلی اوراق سال ۹۷، ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ را نقد کردیم و برای اوراق سال جاری نیز با تصویب شدن در صحن شورا باید منتظر فرآیند انتقال اعتبار آن به بانک عامل باشیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا