جامعه

دستبند پلیس بر دستان ۲۱۹ سارق و زورگیر/ کشف ۱۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در یک ماه!


فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲۱۹ سارق، زورگیر و موبایل‌قاپ در اردیبهشت‌ماه خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تشریح عملکرد واحدهای گشت انتظامی یگان امداد در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان امداد ۷۵ دستگاه خودرو و ۳۹ دستگاه موتور مسروقه کشف و تعداد ۵۲۰ دستگاه وسیله نقلیه تحت تعقیب شناسایی شده و ۷۰۱ دستگاه خودرو و موتور توقیف شدند.

وی افزود: یگان امداد تهران بزرگ در مجموع ۲۱۹ سارق، زورگیر، موبایل قاپ،کیف قاپ،  سارق خودرو و موتورسیکلت را دستگیرکرده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراکز انتظامی داد؛ همچنین در امرکنترل و تردد و عابرین ۴۱۰ نفر مظنون دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس پیشگیری تهران انتقال داده شد.

فرمانده یگان امداد، عملکرد یگان گشت انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: واحدهای گشت انتظامی در همین بازه زمانی موفق به کشف ۴ هزار و۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ آدینه‌وند خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب در راستای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/ 


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا