جامعه

دستگیری سارق محتویات خودرو

سردار آدینه وند خبر داد؛

فرمانده یگان امداد پایتخت، از دستگیری سارق محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه‌وند اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در سطح شهر تهران، رسیدگی به این موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار گشت‌های انتظامی یگان امداد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روز گذشته مأموران حین گشت زنی در محدوده خیابان نبرد به یک دستگاه خودرو پژو که اطراف خودروهای پارک شده در حال پرسه زنی بود مشکوک می‌شوند، افزود: مأموران خودرو را زیر نظر قرار گرفته و مشاهده می‌کنند راننده از خودرو پیاده و در حال باز کردن درب خودروی پژو می‌باشد که بلافاصله وارد عمل می‌شوند و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر می‌شود.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی اولیه از داخل خودرو متهم اموال سرقتی اعم از باطری خودرو، آمپلی فایر، ضبط و باند و آلات و ادوات سرقت کشف شد و در بررسی بیشتر خودروهای پارک شده مشخص شد اموال سرقت شده متعلق به ۵ دستگاه خودروی پارک شده در همین محدوده می‌باشد.

سردار آدینه‌وند با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله به بزه انتسابی و سرقت محتویات ۵ دستگاه خودرو معترف شد گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری ۱۳۲ شد.

آگهی
جامعه

دستگیری سارق محتویات خودرو

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در محله شهرک قدس و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: به دنبال افزایش سرقت محتویات داخل خودرو در محله شهرک قدس خصوصاً در یک منطقه خاص رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی راز سرقت محتویات خودرو در محله را کشف کردند، افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق به خودروهای پارک شده مراجعه و اقدام به سرقت می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران روز گذشته با حضور در محل‌های جرم خیز متهم را با همان مشخصات که در حال بازکردن درب خودرویی بود مشاهده و سریعاً مأموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و در بررسی اولیه از متهم ۳ دستگاه ضبط ۴ دستگاه باند و تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت محتویات داخل خودرو ۲۱ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و مال باختگان نیز شناسایی شدند؛ متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا