جامعه

شادیِ «شینه»/ کیف و لوازم‌التحریر به روستاهای محروم رسید

نورآباد- دانش‌آموزانی که سال تحصیلی را با کیف‌های نایلونی شروع کردند حالا صاحب کیف و لوازم‌التحریر شدند؛ به دنبال انتشار گزارش و فیلم «مهر» مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام پای‌کار آمدند.

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: انتشار فیلم دانش آموزان مدرسه روستای «شینه» شهرستان دلفان در خبرگزاری مهر منجر به ورود جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان برای رفع مشکل این دانش آموزان شد.

دانش آموزان این روستا که در سال تحصیلی جدید بدون لوازم التحریر و با کیف‌های «نایلونی» سر کلاس حاضر شده بودند، حالا به همت مسئولان صاحب نوشت افزار و کیف‌های استاندارد شدند.

تحقق قول مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کمتر از ۲۴ ساعت

حامد ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان در تماس تلفنی با خبرگزاری مهر و با اشاره به انتشار گزارش «دانش‌آموزانی در قله محرومیت / تحصیل با کیف‌های نایلونی!» در این خبرگزاری، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام در استان آمادگی کمک به این دانش آموزان را دارد.

وی از پیگیری برای اختصاص لوازم التحریر و کیف برای این دانش آموزان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان، علاوه بر دانش آموزان روستای «شینه»، برای سایر دانش آموزان روستاهای منطقه محروم «میربگ جنوبی» نیز این بسته‌های لوازم التحریر و کیف را تأمین خواهد کرد.

شادیِ «شینه»/ کیف و لوازم‌التحریر به روستاهای محروم رسید

این قول «حامد ویسکرمی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان (ره) لرستان در کمتر از ۲۴ ساعت تحقق پیدا کرد و خوشبختانه لوازم التحریر و کیف‌های دانش آموزان به شهرستان دلفان ارسال شدند و قرار است طی امروز در بین دانش آموزان توزیع شود.

اختصاص ۱۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف برای دانش آموزان

اکبر دوستی معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دلفان هم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو اطلاع رسانی خبرگزاری مهر در رابطه با اختصاص لوازم التحریر در بین دانش آموزان منطقه «میربگ»، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۱۰۰ بسته لوازم التحریر را در اختیار قرار گاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توزیع در بین جامعه هدف قرار داد.

شادیِ «شینه»/ کیف و لوازم‌التحریر به روستاهای محروم رسید

وی عنوان کرد: این بسته‌های تحویلی، در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دلفان بیان داشت: در این راستا مراتب تقدیر و تشکر خود را از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان داریم.

شادیِ «شینه»/ کیف و لوازم‌التحریر به روستاهای محروم رسید

دوستی گفت: ایشان با حضور میدانی خود، تلاش ویژه ای برای رفع محرومیت شهرستان دلفان داشته‌اند.

بنابراین گزارش، روستای «شینه» یکی از محروم‌ترین روستاهای کشور و لرستان به شمار می‌رود، این منطقه از روستاهای دهستان محروم «میربگ جنوبی» شهرستان دلفان است که از حداقل امکانات اولیه زندگی محروم است.

نبود راه دسترسی مناسب، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، گاز لوله کشی و نبود مدرسه استاندارد از مهم‌ترین مشکلات این روستا است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا