جامعه

ضرورت آسیب‌‌شناسی عدم اتقان برخی احکام صادره از سوی محاکم و مراجع قضایی


رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر ضرورت اتقان آرا و احکام صادره از سوی مراجع و محاکم قضایی، گفت: برای اتقان احکام صادره در دستگاه قضایی، هر آنچه در توان داریم را باید انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز در نشست شورای عالی قضایی ضمن تاکید بر ضرورت اتقان آرا و احکام صادره از سوی مراجع و محاکم قضایی، گفت: برای اتقان احکام صادره در دستگاه قضایی، هر آنچه در توان داریم را باید انجام دهیم.

رئیس عدلیه یکی از وظایف اصلی دیوان عالی کشور را نظارت بر احکام دادگاه ها عنوان کرد و با بیان اینکه احکام و کیفرخواست‌ها باید محکم و متقن باشند، بر ضرورت آسیب‌‌شناسی عدم اتقان برخی احکام صادره از سوی محاکم و مراجع قضایی و ارائه راهکار و دستورالعمل در راستای اتقان هرچه بیشتر احکام در دستگاه قضایی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به سفر استانی هیئت عالی قضایی به استان گلستان طی هفته گذشته، اظهار کرد: در جریان ملاقات های چهره به چهره با مردم شریف و نجیب استان گلستان با وجود صرف وقت زیاد به هیچ وجه آثاری از خستگی در من و همکارانم ایجاد نشد.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا