جامعه

ظرفیت‌های صنعتی شهرستان ساوه باید تقویت شوند

ساوه- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با توجه به صنعتی بودن ساوه از امام جمعه جدید انتظار داریم برای تقویت بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان تمرکز ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت قربانعلی دری نجف آبادی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: در مسیر حق حرکت کردن همراه با سختی و ملامت است اما چون مسیری است که خداوند و اهل بیت (ع) تعیین کردند نباید تسلیم شویم و به دور از باند و جناح، دنبال وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی خود باشیم و دین را وسیله دنیا قرار ندهیم.

وی افزود: شرایط کشور با آرامش آماده برای خیزهای جدید است، ضروری دارد دولت جدید، قوه قضائیه، مجلس و مردم کمک کنند کشور در مسیر درست حرکت کند.

امام‌جمعه اراک تصریح کرد: رئیس جمهور اسرائیل ملاقات با رئیس جمهور روسیه و آمریکا دارند و این ملاقات چیزی جز توطئه علیه نظام مقدس اسلامی نیست اگر رزمندگان ما نبودند اسرائیل در مرزهای عراق و داعش در مرزهای کشور بودند. دشمن تعارف ندارد اگر غفلت کنیم دشمن غفلت نخواهد کرد آنها گرگ‌های آدم خوار هستند.

آیت الله دری گفت: شیعه باید قدرتمند باشد و یک اسلام قدرتمند بین المللی، فاطمی و علوی داشته باشیم. در معرفی اسلام با تأخیر پیش رفتیم از اواخر صفویه و قاجار غفلت کردیم این وظیفه ما است که این کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: نمازجمعه پایگاه عزت و شرف، کانون عشق، ولایت و پایگاه رسول الله است باید این پایگاه تکریم شود. خوشبختانه در ایام کرونا کمترین تعطیلی در نماز جمعه در استان مرکزی نسبت به سایر نقاط کشور داشتیم و برکات آن را شاهد بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: عمده مشکلات استان در حوزه اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی است و مسؤلین باید برای رفع این مسائل تدبیر و همت کنند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در طول ۶ سال فعالیت در ساوه خدمات ارزنده‌ای به این شهر ارائه کردند و با توجه به صنعتی بودن شهرستان ساوه از امام جمعه جدید ساوه حجت الاسلام رحیمی انتظار داریم تمرکز ویژه برای تقویت بیشتر ظرفیت‌های این شهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در این جلسه که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد از زحمات حجت الاسلام حسینی امام جمعه سابق تقدیر و حجت الاسلام رحیمی که سابقه ۱۳ سال امامت جمعه ابهر را در کارنامه خود دارند به عنوان امام جمعه جدید ساوه معرفی شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا