جامعه

وقوع ۳ عملیات پلیسی در استان سمنان/ خرده فروشان مواد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق نیز در میامی کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه مورد عملیات ویژه پلیسی در سمنان، دامغان و میامی صورت گرفته است، ابراز داشت: خرده فروشان مواد مخدر در سمنان و دامغان دستگیر و محموله سوخت قاچاق در میامی کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرهای مختلف استان با جدیت پیگیری و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر می‌شوند، افزود: این طرح‌ها در مناطق و محلات جرم خیز و آلوده اجرا می‌شود تا امنیت اجتماعی برقرار شود که در دامغان ۲۱ سارق سابقه دار و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، ابراز داشت: از این افراد اموال مسروقه، انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و آلات و ادوات استعمال، انواع سلاح‌های سرد و غیره کشف و ضبط شده است.

حسنی با بیان اینکه خرده فروشان سابقه دار مواد مخدر توسط مأموران کلانتری ۱۲ و یگان امداد سمنان به دام افتادند، تصریح کرد: از این متهمان نیز مواد مخدر شامل ۴۱.۳۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هشت سانت هروئین و دو دستگاه ترازوی دیجیتال بزرگ و کوچک و پنج عدد پایپ و مبلغ یک میلیون و ۳۵ هزار تومان وجه نقد که در کنار بسته‌های مواد مخدر بوده کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه مأموران پاسگاه نردین به محض مشاهده خودرو دودی مشکوک شده و متهمان اقدام به فرار می‌کنند که با توجه به سرعت زیاد پراید برای جلوگیری از وقوع حادثه تلخ برای رهگذران پلیس با تیر هوایی خودرو را متوقف می‌کند، افزود: در بازرسی ۶۰۰ لیتر سوخت گازوئیل غیر مجاز از یک دستگاه پراید کشف و ضبط و دو فرد ۱۸ و ۲۰ ساله دستگیر شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا