جامعه

پلاک گذاری ناوگان حمل و نقل عمومی طولانی شده است

در یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تبلیغ علیه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه اتمام حجت است؛ چراکه ایشان به خیابان‌های تهران نیز اشاره کرده اند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی باید هوشمندانه‌تر باشد، نگاه مقام معظم رهبری به گردشگری به عنوان نقطه قوت، هنوز یک سال رفت و آمد می‌کنیم که اساسنامه سازمان گردشگری را چگونه بنویسیم؟ فرمایشات مقام معظم رهبری را باید یکبار دیگر ملاحظه و کارهایی که انجام دادیم، با این فرمایشات مقایسه کنیم.

در ادامه سوده نجفی عضو شورای شهر تهران گفت: ۲۰ درصد از منابع سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران بر عهده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری هاست و بر همین اساس می‌خواهیم که شهردار در جلسات هیأت دولت، پیگیری برای دریافت این منبع را انجام دهد.

وی با اشاره به مبارزه با فساد گفت: برای کاهش فساد باید هوشمندسازی در سازمان املاک باید اقداماتی مورد توجه قرار بگیرد تا از زمین خواری توسط اشخاص جلوگیری شود.

در ادامه زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر گفت: شهرداری باید با همکاری با سازمان بهزیستی در تکمیل مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر و افراد بی خانمان و توانمندسازی معتادان بهبود یافته اقدام کند.

در ادامه نرجس سلیمانی عضو شورا شهر تهران درباره پلاک شدن ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا