جامعه

چالش های منطقه 18 با انتخاب شهردار جدید بهبود می‌یابد؟


چندی پیش مخاطبان فارس با ثبت یک کمپین در سامانه فارس من نسبت به چالش های پیش آمده پس از انتخاب شهردار منطقه 18 به عنوان شهردار تبریز انتقاد کردند، به گفته مسئولان منطقه با انتخاب شهردار جدید چالش ها در حال ساماندهی است.

به گزارش خبرنگار فارس، ۱۷ اسفند سال گذشته با حضور رئیس و اعضای شورای شهر تبریز و سرپرست شهرداری در عمارت ساعت تبریز برگزار شد، یعقوب هوشیار با کسب ۷ رأی به عنوان شهردار کلانشهر تبریز انتخاب شد.

هوشیار پیش از این انتخاب، شهردار منطقه 18 تهران بود و زمانی به سمت جدید برگزیده شد که تا پایان مهلت یک ساله‌ حکمش حدود شش ماه باقی مانده بود. و شهرداری تهران فردی به نام «محبوب تیزپاز نیازی» را برای رتق و فتق امور برگزید.

جمعی از شهروندان این منطقه در این مدت جا به جایی با مشکلاتی در شهرداری مواجه شدند و با ثبت کمپینی در سامانه فارس من اعلام کردند،‌ عدم انتخاب صحیح افراد و مسئولین کلیدی شهرداری، مجوز دادن برای تبدیل باغ به مسکونی، عدم مدیریت صحیح پسماند و عدم نظارت درست روی شرکت‌های پیمانکار(خاموشی‌های پارک‌ها، نظافت و…) از جمله مشکلات این جا به جایی ناگهانی شهردار بوده است.

آنها اعتراض داشتند که چرا یعقوب هوشیار قبل از زمان پایان حکمش مسئولیت شهرداری منطقه را تحویل داد؟ چرا از افراد غیرمشرف به منطقه برای سمت شهرداری استفاده می‌شود؟ در این شرایط فقط زمان زیادی باید صرفِ شناخت منطقه و معضلات محله‌ها شود.

 محمد جواد خسروی پس از یک ماه حکم سرپرستی، با حکم یکساله شهردار منطقه 18 شد و به گفته مسئولان این منطقه چالش های منطقه در حال ساماندهی است.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا