جامعه

کشف ۲۰۰ کیلو تریاک و هروئین در عملیات مشترک پلیسی


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۰ کیلو تریاک و هروئین در عملیات مشترک پلیس تهران و سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری از کشف ۲۰۰کیلو تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی، مأموران این پلیس با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در تهران می کند.

وی گفت: در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان آنها را در منزلی دپو و مترصد زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، موفق شدند خودروی متهم را هنگام تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو ۱۶۱ کیلو حشیش و ۳۹کیلو تریاک کشف کنند.

انتهای پیام/


خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا