جامعه

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی شرکت خودرویی آذویکو

آخرین جلسه رسیدگی به کیفرخواست متهمان پرونده شرکت خودرویی آذویکو در شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به صورت علنی تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برای رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی شرکت خودرویی آذویکو مطرح در مجتمع قضائی رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل جلسه داد.

سلمان جور ابراهیمیان، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه کیفری یک پس از اعلام رسمیت دادگاه و تاکید بر مفاد قانونی مطابق با آئین دادرسی کیفری، بیان کرد: اتهام متهمان این پرونده مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق پیش‌فروش خودرو است و کیفرخواست بر اساس شکایت ۸۷ نفر از شکات صادر شده است.

جور ابراهیمیان عنوان کرد: در جلسه قبل تفهیم اتهام در خصوص برخی از متهمین صورت گرفت و برای یکی از متهمان پرونده که متواری است به دلیل عدم حضور وکیل، وکیل تسخیری تعیین شد.

وی گفت: در ابتدای این جلسه رسیدگی، اتهام متهم متواری برای وکیل تسخیری وی قرائت شد و وکیل متهم به دفاع از موکلش پرداخت، همچنین از تمام متهمان آخرین دفاع اخذ شد.

قاضی شعبه ۱۵ کیفری یک استان تهران، در پایان رسیدگی پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان ختم جلسه را اعلام و گفت: رأی دادگاه متعاقباً در زمان قانونی صادر و به تمامی شکات و متهمین ابلاغ خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا