ورزش

آرائوخو با گریه؛ همه رویایم ماندن در بارسلونا بود

روزهای خوبی در پیش است

ستاره اروگوئه ای بارسا که اخیرا قراردادش را تمدید کرد، گفت که همیشه آرزو داشت با باشگاه تمدید کند و سال های طولانی را در بارسا بماند. او از برآورده شدن آرزویش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست از تیم دوم بارسلونا وارد فهرست تیم اول شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی‌های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه‌ای در فصل جاری بدون‌شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به‌دست بیاورد.

سرانجام پس از چندین هفته مذاکره او 4 روز پیش رسما قراردادش را تا 2026 امضا کرد و بند فسخ وی نیز یک میلیارد یورو تعیین شده است. قرارداد قبلی آرائوخو تا 2023 اعتبار داشت. مراسم رسمی امضای قرارداد، روز گذشته در نوکمپ و با حضور خوان لاپورتا، رئیس بارسا به انجام رسید.
 

 

آرائوخو که در جریان این مراسم برای لحظاتی احساساتی شد و اشک ریخت، در پاسخ به خبرنگاران گفت:« من واقعا خوشحالم و متقاعد شدم که ماندن، تصمیم درستی است چرا که سال های خوبی برای باشگاه در پیش است. همیشه مطمئن بودم که می خواهم بمانم. پیشنهادهای بزرگی از تیم های غیراسپانیایی داشتم، اما من در بارسلونا خوشحالم. خانواده من اینجا را دوست دارند و هواداران و هم تیمی هایم همیشه باعث شده اند احساس کنم در خانه هستم.  به خاطر تلاشی که باشگاه برای تمدید انجام داد، سپاسگزارم. هر دو طرف برای رسیدن به توافق تلاش کردیم، چیزی که همه می خواستیم.»

 

پیشنهادات از لیگ انگلیس:« اصلا تمرکز مرا به هم نزدند. من متقاعد شده بودم که چه می خواهم و آن ماندن در بارسلونا بود. درست است که پول یک فاکتور مهم است، اما برای من مهم ترین چیز نیست. من در بارسلونا خوشحال هستم.»

 

آرائوخو یکی دیگر از بازیکنان جوان بارساست که به همراه پدری، آنسو فاتی و فران تورس بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی در قراردادش گنجانده شده است.مدافع میانی بر این باور است که استعدادهای جوان باشگاه به بازگرداندن موفقیت کمک خواهند کرد. بارسا برای دومین بار در سه فصل اخیر، فصل  را بدون قهرمانی به پایان خواهد رساند.

آرائوخو افزود: « ایده این است که سال ها اینجا باشم و شاید تا دو سال دیگر بتوانم دوباره تمدید کنم و هدفم همین است. من متقاعد شده‌ام که با تیم و پروژه‌ای که در حال ساختن (با مربیگری ژاوی هرناندز) هستیم، به چیزهای زیادی در آینده دست خواهیم یافت. من واقعا از این نظر هیجان زده هستم. اگر غیر از این بود، نمی ماندم. من یک بازیکن برنده هستم و همیشه می خواهم برنده شوم. ما یک تیم جوان با استعدادهای زیادی داریم. جوانان باشگاه همین حالا نشان داده اند که چقدر خوب هستند. پس تصور کنید چند سال دیگر چقدر بهتر از اینها خواهند بود. ما می توانیم افراد بیشتری را نیز به پروژه اضافه کنیم و صادقانه بگویم، ممطمئنم که روزهای خوبی برای بارسلونا در راه است.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا