ورزش

آرتتا: اگر بازیکنانم از سیتی بترسند می‌کشمشان

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، با ستایش عملکرد سیتی، تقابل حساس مقابل این تیم را یک چالش زیبا دانست.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال که طی 3 بازی اخیر خود 6 امتیاز مهم از دست داده از ساعت 22:30 امروز در حساس ترین بازی هفته سی و سوم لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد خواهد رفت که با دو بازی کمتر 5 امتیاز کمتر از این تیم دارد. شاگردان میکل آرتتا برای حفظ رتبه نخست چاره ای جز شکست دادن حریف قدرتمند خود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که «آیا ممکن است شاگردانش قبل از این دیدار بزرگ احساس ترس کنند؟» گفت: “نه! اگر این کار را بکنند آنها را خواهم کشت. اصلا انتظار چنین اتفاقی را ندارم.”

سرمربی آرسنال نگاهی متفاوت به داستان مرگ و زندگی بازی با سیتی دارد: “این یک تجربه زیبا خواهد بود. این حسی است که من می خواهم بازیکنانم داشته باشند. ما طی این تجربه زیبا آن چه را که برای کسب پیروزی لازم است را انجام می دهیم.”

1857246

به عقیده آرتتا تیمش باید از تک تک لحظات بازی با سیتی به نحو احسن استفاده کند: “ما به دنبال پیروزی و قهرمانی در لیگ برتر هستیم و شایستگی خود را دوباره نشان خواهیم داد. باید در تک تک لحظات این بازی مهم بهترین واکنش لازم را انجام دهیم چرا که در چنین سطحی باید این گونه عمل کنیم.”

او با ستایش پپ گواردیولا و تیمش گفت: “آنها یک تیم شگفت انگیز هستند که یک مربی فوق العاده دارند. آنها همواره تشنه پیروزی و موفقیت هستند و می خواهند هر سال دو، سه و چهار جام کسب کنند. برای داشتن چنین تیمی نیاز به بازیکنان خوب زیادی دارید که خواسته های مربی را پیاده کنند. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند اما مطمئنا این کافی نیست. چیزی که کار سیتی را ارزشمند می کند به خاطر سبک بازی و ثباتی است که به این تیم اعتبار بخشیده است. این تیم سبک متفاوتی را به لیگ برتر آورده که قبلا دیده نشده بود.”

1857247

آرتتا معتقد است که آرسنال در فصل جاری پا به پای سیتی آمده و این نشان از قدرت تیم او دارد: “اگر در 6 سال اخیر به کل اروپا نگاه کنید تیم های کمی بوده اند که توانسته اند مثل سیتی امتیاز کب کنند. این خیلی عالی است که ما در فصل جاری توانستیم پا به پای چنین تیمی باشیم. این اما کافی نیست چرا که ما می خواهیم سیتی را شکست دهیم چرا که این تنها نتیجه ای است که ما نیاز داریم و باید برتری کاملی نسبت به آنها داشته باشیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا