ورزش

آرسنال به دنبال ستاره اتلتیکو؛ بازگشت موراتا به انگلیس؟

مدیران آرسنال در حال بررسی شرایط جذب آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، هستند.

به گزارش “ورزش سه”، موراتا فصل گذشته را به همراه یوونتوس در لیگ ایتالیا سپری کرد و با این که دوست داشت همچنان در این تیم بماند اما دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال به توافق نرسیدند. 
اتلتیکو مادرید آماده بررسی پیشنهادات دریافتی برای فروش این بازیکن است و حالا روزنامه انگلیسی میرر خبر داده که آرسنال در حال بررسی شرایط اوست تا پیشنهادی را برای جذب موراتا ارائه کند. 
آرسنال فصل گذشته پی‌یر امریک اوبامیانگ را از دست داد و الکساندر لاکازت نیز پس از پایان فصل 22-2021 این تیم را ترک کرد تا آنها به صورت جدی به دنبال جذب مهاجمی سرشناس و ماهر باشند تا جای این بازیکنان را در خط حمله این تیم پر کند. 


یوونتوس علاقه زیادی به ادامه همکاری با موراتا داشت اما حاضر نیبود بیشتر از 15 تا 20 میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کند. این در حالی است که اتلتیکو خواهان دریافت 35 میلیون یورو برای فروش این بازیکن است و به نظر می‌رسد که آرسنال توانایی پرداخت این مبلغ را دارد. 
با این حال، توپچی‌ها گزینه‌های دیگری مانند گابریل ژسوس و تامی آبراهام را نیز زیر نظر دارند اما هزینه خرید این دو بازیکن برای آنها بسیار بیشتر از موراتاست و این یکی دیگر از دلایلی است که این ملی‌پوش اسپانیایی را بیش از پیش به امارات نزدیک می‌کند. 
موراتا سابقه حضور در لیگ برتر را نیز داشته و پیش از این در ترکیب چلسی در انگلیس به میدان رفته و با شرایط و جو این لیگ آشناست که می‌تواند نکته مهمی برای مدیران آرسنال باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا