ورزش

آغاز انتخابات فدراسیون‌ها از فردا/ زارعی دوباره به «کوه» می‌رسد؟

باوجود لغو انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان، برگزاری انتخابات فدراسیون کوهنوردی وصعودهای ورزشی در موعد مقرر خود انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی از امروز شنبه با فدراسیون نابینایان و کم بینایان آغاز شود اما به خاطر تاخیر در اعلام صلاحیت کاندیداها، برگزاری انتخابات این فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بنابراین انتخابات فدراسیون های ورزشی از فردا یکشنبه (۱۲ دی ماه) با برگزاری مجمع فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی آغاز خواهد شد. به گفته مهدی مستجات الدعوه معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی لغو انتخابات این فدراسیون در برنامه نیست و مجمع طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب مجمع انتخاباتی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از ساعت ۱۰ روز یکشنبه در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد. رضا زارعی، سعید حاجی بیگ لو و کاوه کاشفی سه کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای این انتخابات هستند.

رضا زارعی در حالی به عنوان کاندیدا در انتخابات روز یکشنبه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی شرکت می کند که طی هشت سال گذشته هم ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت. زارعی در انتخابات ۱۹ آذرماه سال ۹۲ و ۲۰ آذرماه سال ۹۶ رای اعضای مجمع را به خود اختصاص داده بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا