ورزش

آغوش باز برای ستاره نقش‌جهان: چرا رفتی!

ستاره‌های فصل گذشته تراکتور در نقش جهان دیداری دوباره داشتند.

به گزارش “ورزش سه”، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که ورزشگاه نقش جهان به مکانی مناسب برای تجدید دیدار بین ستاره‌های دو تیم بدل شده بود.

هادی محمدی، کاوه رضایی و البته رضا اسدی، سه بازیکن فصل گذشته تراکتور بودند که در لیگ جدید در اصفهان توپ خواهند زد و بازی دو تیم، فرصت مناسبی بود تا ستاره های فصل گذشته تراکتور دیداری تازه کنند.

رضا اسدی، برترین گلزن فصل گذشته تی تی ها، پیش از دیدار با پاکو خمس، سرمربی محبوب پرشورها، در جریان مراسم آغازین مسابقه، برخورد گرمی با ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی فصل گذشته تراکتور داشت.

1908695

بازیکنانی که به خصوص در نیم فصل دوم با عملکرد قابل قبول خود، تراکتور را به یکی از برترین تیم های فوتبال ایران تبدیل کردند، در این مسابقه سرنوشت متفاوتی داشتند و در انتهای بازی، شرایط مختلفی را تجریه کردند.

اسدی در لباس تیم جدید موفق شد دروازه تیم سابق خود یعنی تراکتور را باز کرده و خیلی زودتر از انتظار، دوباره نامش در مسابقه ای که قرمزها یک طرف آن هستند، به عنوان گلزن ثبت شود.

در طرف مقابل اما، آلوز و واگنین فروغ فصل گذشته را نداشتند و به نظر می رسد برای هماهنگ شدن با تیم جدید، به وقت بیشتری نیاز دارند.

عکس: وحید مومن‌زاده

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا