ورزش

آلیسون: می دانیم چگونه می‌توان قهرمان اروپا شد

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول مدعی شد بازیکنان این خواهان یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان هستند.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول این هفته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال خواهد رفت و آنها به دنبال رسیدن به سومین فینال در دوران حضور یورگن کلوپ روی نیمکت این تیم هستند. آلیسون بکر، دروازه بان باتجربه و برزیلی لیورپول در مورد انتقال به این تیم و البته احساس شیرین فتح لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

آلیسون بکر گفت: “قهرمان شدن در لیگ قهرمانان یک دستاورد ویژه در دوران حرفه ای یک بازیکن بوده و بهترین دستاورد ممکن برای یک باشگاه محسوب می شود. فتح لیگ قهرمانان سخت ترین کار است و ما یک بار موفق به انجام آن شده ایم. وقتی فاتح این جام شده و آن لحظه را تجربه می‌کنید، فکری که همیشه شما را مشغول می‌کند، می‌خواهید دوباره بخشی از آن لحظه باشید و دوباره این حس را تجربه کنید. ما می دانیم که رسیدن به این هدف بسیار دشوار است، اما همچنین می دانیم که چگونه می توان قهرمان اروپا شد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم امسال نیز این کار را انجام دهیم.

انتقال از رم به آنفیلد؟ زمانی که با لیورپول قراردادم امضا کردم چالش بزرگی پیش رویم بود. بعد از یک فصل درخشان رم را در شرایطی ترک کردم که آنجا برای خودم و خانواده ام و مانند خانه بود.آمدن به اینجا به این معنی بود که در آینده قرار گرفت پاداش بزرگی در دوران حرفه ایم بگیریم و فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم. من از مسئولیت این انتقال آگاه بودم، دروازه بان اول باشگاهی مانند لیورپول بودن. این تیم در شرایط بود که می توانست به فینال لیگ قهرمانان برسد.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا