ورزش

آینده مجتبی عابدینی در گرو نتیجه جراحی/ حضور مشروط در کادر فنی!

وضعیت مجتبی عابدینی بعد از جراحی تعیین کننده وضعیت او برای ادامه حضور در ترکیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر یا پیوستن به کادر فنی این تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عابدینی که از بهمن ماه سال ۹۸ از ناحیه کتف دست راست دچار آسیب دیدگی شده است طی دو سال گذشته با همین شرایط روند آماده سازی خود را دنبال کرد.

این ملی پوش شمشیربازی سومین حضور متوالی در بازی های المپیک را هم در حالی تجربه کرد که درگیر همین آسیب دیدگی کهنه و قدیمی بود. حضور با این شرایط در بازی های توکیو منجر به تشدید مصدومیت مجتبی عابدینی شده است طوریکه انجام جراحی برای او توصیه شده است.

بر این اساس عابدینی طی هفته آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد، نتیجه این جراحی قرار است تعیین کننده وضعیت او برای ادامه حضور در ترکیب تیم ملی یا پیوستن به کادر فنی این تیم باشد.

در صورتیکه شرایط عابدینی بعد از جراحی به گونه ای باشد که بتواند تمرینات آماده سازی خود را بدون مشکل دنبال کند و در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ چین هم شرکت کند، وی کماکان در ترکیب تیم ملی اسلحه سابر خواهد بود و به عنوان کاپیتان این تیم در اردوها و مسابقات بین المللی شرکت خواهد کرد. در غیر این صورت اما عابدینی به ترکیب کادر فنی تیم ملی اضافه می شود تا به عنوان مربی در کنار این تیم باشد.

فدراسیون شمشیربازی پس از استعفای پیمان فخری از هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، امین قربانی را به عنوان سر مربی جدید این تیم تعیین کرده است. قربانی طی سال های گذشته به عنوان مربی و دستیار در کنار فخری حضور داشت.

فخری که از سال ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را بر عهده دارد بعد از پایان کارش در المپیک توکیو تصمیم به کناره گیری گرفت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا