ورزش

ابراهیمی:پرسپولیس و استقلال همیشه سرگردان بوده‌اند/سجادی باید مشکل ۲ باشگاه را حل کند


مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه سرگردان بوده‌اند و مدیران آنها نیز فقط به فکر برنامه کوتاه مدت و روزمرگی بوده‌اند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بحث این روزهای فوتبال ایران و اینکه چه کسانی مقصر حذف احتمالی استقلال و پرسپولیس از آسیا هستند اظهار داشت: در ۴۳ سال گذشته این دو باشگاه مدیران عامل زیادی  را به خود دیده‌اند. مدیری بوده که سه ماه در باشگاه فعالیت کرده و مدیری هم بوده که سه سال در این باشگاه‌ها مدیریت کرده است.

وی افزود: وقتی شرایط مدیریتی باشگاه‌ها در طول این سال‌ها اینگونه بوده و عمر مدیریت برخی مدیران حتی به یکسال و دو سال هم نرسیده طبیعی است که آنها نمی‌توانند به فکر برنامه ریزی مناسب و بلند مدت برای باشگاه‌ها باشند. در حذف احتمالی پرسپولیس و استقلال قطعا مربیان نقشی ندارند و مدیران عامل باشگاه‌ها و وزارت ورزش نقش پر رنگی داشته‌اند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مدیران عامل باشگاه‌ها و وزارت ورزش از گذشته تا امروز مسئول اصلی این اتفاق هستند. استقلال و پرسپولیس همیشه سرگردان بوده‌اند و مدیران آنها نیز فقط به فکر برنامه کوتاه مدت و روزمرگی بوده‌اند.

ابراهیمی یادآور شد: امیدوارم حالا که سجادی وزیر ورزش شده بتواند این مشکل بزرگ استقلال و پرسپولیس باشگاه را حل کند و دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/



مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه سرگردان بوده‌اند و مدیران آنها نیز فقط به فکر برنامه کوتاه مدت و روزمرگی بوده‌اند.

خبرگزاری فارس

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا