ورزش

اتهام جنجالی مهاجم برزیلی به ستاره‌های پرسپولیس

پریرا که نیم فصل حضور در جمع سرخپوشان را با تنها یک گل زده به پایان رساند، اکنون اتهام عجیبی به بازیکنان این تیم وارد کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، وقتی یورگن لوکادیا از جمع شاگردان یحیی گل محمدی به شکلی عجیب جدا شد، این تیم برای تقویت خط حمله خود در پنجره زمستانی لئاندرو پریرا را جذب کرد. بازیکنی که در روزهای ابتدایی فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب بعد از آماده سازی به دست آورد اما رفته رفته به واسطه فرصت سوزی‌هایش و ناکامی در گلزنی، جایگاه ثابت خود را از دست داد. او اکنون در اظهارنظری جنجالی بازیکنان پرسپولیس را به عدم پاس دادن به خودش متهم کرده است.

پریرا درباره عملکردش در پرسپولیس گفته: از عملکردم راضی نبودم، می توانستم خیلی بهتر کار کنم چون توانایی آن را داشتم. فکر می‌کنم زمان زیادی برای بازی کردن و تطبیق دادن خودم با شرایط تیم نداشتم.

پریرا با اشاره به دقایق حضورش در ترکیب پرسپولیس گفته: فقط چند دقیقه به من فرصت بازی داده شد. دوست داشتم بیشتر بازی کنم اما متاسفانه فرصت زیادی نداشتم.

1871220

جنجالی‌ترین بخش صحبت‌های مهاجم برزیلی اما اتهامی است که به هم‌تیمی‌های سابق خود زده است: واقعاً احساس می‌کردم که در این مورد مشکلاتی دارم، فرصت‌های زیادی برای دریافت پاس داشتم اما به من پاس نمی‌دادند. نمی‌دانم چرا اما واقعاً احساس می‌کردم که آنطور که باید پاس دریافت نکردم.

در بخش پایانی صحبت‌های مهاجم برزیلی با ایسنا، او به دلیل جدایی اش از این تیم نیز اینطور واکنش نشان داده است: اگر بخواهید حقیقت را بگویم، دوست نداشتم بمانم. همسرم دوست نداشت در ایران باشیم و من هم مشکلاتی داشتم. متأسفانه سازگار نشدیم. ما مردم ایران را خیلی دوست داشتیم و الان دوستانی در ایران داریم. آنها تا آخر عمر با ما هستند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا