ورزش

احمدی: من نگفتم عالیشاه آغاز کننده بوده

محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر بلافاصله بعد از توقف بازی تراکتور و پرسپولیس واکنشی عجولانه به اتفاقات داشت.

به گزارش “ورزش سه”، حواشی عجیب مسابقه تراکتور و پرسپولیس در نیمه دوم در نهایت داور را مجاب کرد که رای به تعطیلی و نیمه کار ماندن مسابقه بدهد. از بین نیمه و البته ابتدای نیمه دوم بود که هواداران حاضر در استادیوم یادگار تبریز شرایط را برای ادامه مسابقه دشوار ساخته و با پرتاب سنگ و انواع و اقسام میوه و بطری و … به سمت بازیکنان پرسپولیس، اجازه ندادند جریان طبیعی بازی پیگیری شود و در نهایت به نظر چاره ای جز لغو مسابقه نبود.

البته در یک صحنه امید عالیشاه که از این درگیری های شدید روی سکو به ستوه آمده بود، با عصبانیت به مقابله با یک سکوی هواداری پرداخت  تا بازیکنان تراکتور نیز وارد معرکه شوند و درگیری در میانه میدان شدت گیرد. در نهایت بازی بعد از چند دقیقه توقف از سر گرفته شده و البته داور تصمیم به اخراج حامد پاکدل و مسلمی پور به دلیل درگیری در میدان گرفت.

ویدئو: 252083

دقایقی بعد و زمانیکه رامین رضاییان قصد ارسال کرنر از سمت راست را داشت، ادامه بارش سنگ و بطری در نهایت داور را مجاب به توقف کامل بازی و هدایت بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بین حملات شدید هواداران به رختکن کرد. اما جالب اینجاست محمدرضا احمدی بلافاصله بعد از بازگشت به استودیوی شبکه سه، مدعی شد داستان از اینجا آغاز شده است. احمدی در آن لحظه گفت: “همه هواداران خودشان دیدند چه اتفاقی رخ داده و شاید آن لحظه ای که عالیشاه آمد و عصبی بود و نتوانست خودش را کنترل کند و سنگی که به طرف هواداران پرتاب شد درگیری آغاز شد.”

البته هوادارانی که تصاویر را مستقیم تماشا کردند احتمالا نظر متفاوتی با مجری برنامه فوتبال برتر داشته و معتقدند درگیری پیش از واکنش عالیشاه شروع شده بود. البته محمدرضا احمدی که احتمالا خیلی زود از واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به قضاوت خود آگاه شده بود، گفته قبلی خود را به نوعی تکذیب کرده و مدعی شد تنها در مورد چیزی که از دور دیده صحبت کرده و در محل حادثه نبوده و چند باری روی این موضوع تاکید کرد.

ویدئو: 252077

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا