ورزش

ادامه سقوط کایسری در غیاب مجید حسینی

جانشین حسینی در کایسری باز هم دسته گل به آب داد؛

کایسری در غیاب سید مجید حسینی با نتیجه چهار بر یک مغلوب حریفش شد.

به گزارش ورزش سه، کایسری‌اسپور امروز در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه مهمان کاراگومروک بود که متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد. علی کریمی ۶۹ دقیقه در ترکیب کایسری در دیدار امروز حضور داشت و نتوانست عملکرد خوب دفاعی‌ای از خود به نمایش بگذارد. 

از نکات مهم این بازی، غیبت مجید حسینی با توجه به حضورش در اردوی تیم ملی بود اما شایان ذکر است که خط دفاعی کایسری اسپور در غیبت حسینی بسیار شکننده نشان داده؛ این تیم در بازی قبلی با اشتباهات جانشین مجید حسینی، سه بر یک شکست خورد که دو گل به دست آمده از خطای پنالتی و گل به خودی کوچامان بود. این مدافع ۲۰ ساله در بازی دیشب برابر کاراگومرک باز هم پر اشتباه عمل کرد و یک اشتباه منجر به گل داشت. این تیم در غیبت مجید حسینی در طی دو سال اخیر باخت‌های بسیار زیادی را تجربه کرده تا ثابت کند که ثبات در نتیجه‌گیری این تیم، وابسته به حضور سید مجید حسینی است.

کایسری با چهارمین شکست پیاپی‌اش با ۲۹ امتیاز، جایگاهش را به بشیکتاش ۳۲ امتیازی داد و و حالا خودش برابر با امتیاز ریزه‌اسپور و آدنا اسپور در رده ششم جدول است تا این تیم نسبت به زمان حضور مجید حسینی سه رتبه سقوط داشته باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا