ورزش

اسفندیار: با کادر ایرانی راحت‌تر ارتباط می‌گیریم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران معتقد است کم شدن اختلاف سنی بین ملی‌پوشان اتفاق خوبی است.

به گزارش “ورزش سه”، امیرحسین اسفندیار در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال با تاکید بر این که شاکله تیم ملی جوان شده، گفت: شاکله تیم جوان است و 4 الی 5 بازیکن نیز از نسل قدیم در اردو حضور دارند. ضمن این که چند بازیکنی که در نسل‌های گذشته بودند در تیم مانده‌اند. تقریبا 7 الی 8 بازیکن نیز نخستین سالی است که به اردو دعوت شده‌اند و در تلاش ماندن در ترکیب تیم هستند.
وی افزود: زمان زیادی برای آماده سازی و حضور در لیگ ملت‌ها نداریم و فکر می‌کنم چیزی حدود 50 روز دیگر تا شروع مسابقات مانده است. هنوز لژیونرها هم به اردو ملحق نشده‌اند. در حال حاضر تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر می‌گذاریم. با این حال جو تیم بسیار خوب است. امسال اختلاف سنی و تجربه چندانی در تیم حاکم نیست. البته چند بازیکن با تجربه همچون میلاد عبادی‌پور و مجتبی میرزاجان‌پور در تیم هستند.
اسفندیار ادامه داد: بازیکنان رابطه بسیار خوبی با کادر فنی ایرانی دارند. قطعا زبان یکدیگر را می‌فهمیم و راحت‌تر با هم صحبت می‌کنیم. در حال پیش بردن کارها هستیم و انشالله از هفته‌های آینده لژیونرها کم‌کم به جمع ما ملحق می‌شوند و باید دید شرایط چطور خواهد شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا