ورزش

اسفندیار: برای سکو تلاش می‌کنیم

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به بازی‌های سخت تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای کسب سکو به ژاپن می‌رویم و به مسئله دیگری فکر نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والبیال، امیرحسین اسفندیار در آخرین نوبت تمرینی تیم ملی در سالن فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران درباره آخرین شرایط آماده سازی تیم ایران گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. پوست اندازی خوبی انجام شده و امیدوارم در این رقابت ها بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توانید رده نخست آسیا پس بگیرید؟ افزود: بله حتما.

اسقندیار درباره شرایط ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: هم گروه‌های ایران تیم‌های متوسط رو به بالا هستند. بازی سخت ایران دیدار با پاکستان است که ۹ صبح برگزار می شود. امیدوارم بتوانیم از گروه صعود کنیم. تیمی که برای قهرمانی پا به مسابقات می‌گذارد، نباید به این مسائل فکر کند و باید همه مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ شهریور به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا