ورزش

اسپالتی: نمی‌دانم کلیشه ضد ایتالیایی از کجا می‌آید

تعریف و تمجید شما خبرنگاران را باور نمی کنم

سرمربی ناپولی واکنش جالبی به تمجید یک خبرنگار نشان داد و اعلام کرد که آن را باور نمی کند.

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی در حال حاضر با 62 امتیاز و فاصله 15 امتیازی نسبت به اینتر رده دومی در پی رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی تاریخ سری آ است. این تیم در کنار لیگ داخلی، نیم نگاهی هم به موفقیت در اروپا دارد. شاگردان لوچانو اسپالتی سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان اینتراخت فرانکفورت هستند.

این مربی در نشیت خبری پیش از بازی فرانکفورت و ناپولی گفت: “من بازیکنانم را می شناسم و به آنها ایمان و اعتقاد کامل دارم. بنابراین انتظار رفتار درست در بازی های مهم را از آنها دارم. فرانکفورت یک تیم تهاجمی است که قدرت برگشت به عقب سریعی هم دارد. به نظرم شانس پیروزی دو تیم در این دیدار 50-50 است.”

اسپالتی در مورد فرانکفورت تاکید کرد: “آنها تجربه بیشتری نسبت به ما در بازی های مرحله حذفی دارند. ما هم تلاش می کنیم که در کنار موقعیت بسیار خوبی که در سری آ داریم، در این مسابقات هم بدرخشیم.”

1803949

او در واکنش به اظهارات اولیور گلاسنر، سرمربی تیم فرانکفورت که در تمجید از بازی ناپولی، آن را ضد ایتالیایی نامیده بود گفت: “واژه ضد ایتالیایی، چیزی جز یک کلیشه نیست و نمی دانم از کجا می آید. گاهی وقت ها تیم های حاضر در اروپا تصمیم می گیرند که فضا را برای حریف باز نگه دارند.”

اسپالتی در پاسخ به خبرنگاری که با تمجید از او میزان تاثیرش در موفقیت فعلی و احتمال پایان یافتن طلسم 30 ساله (فتح سری آ) را پرسیده بود گفت: “من به شما و تمجیدهایتان اعتماد ندارم. هنوز سوالاتی را که ابتدای فصل می پرسیدید و معتقد بودید که حتی سهمیه لیگ قهرمانان را نمی گیریم به یاد دارم. ولی حالا برعکس این موضوع را می گویید. ما به این نکته واقع هستیم که مثل حریفانمان قدرتمند هستیم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا