ورزش

اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت آسیب‌دیدگی وحید امیری و مهدی ترابی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی و وحید امیری به ترتیب در دقایق آغازین و پایانی دیدار پرسپولیس برابر النصر دچار مصدومیت شدند.

علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: پس از انجام کارهای اولیه برای این دو بازیکن، امیری و ترابی برای عکسبرداری اعزام شدند که نتایج MRI پای این دو بازیکن به دست ما رسیده است.

او ادامه داد: طبق گزارشات پزشکی، وحید امیری دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده و باید فعلا در اختیار کادر پزشکی باشد و برنامه مداوای مخصوص خود را دنبال کند. مهدی ترابی نیز که در بازی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود، خوشبختانه مشکل حادی در این ناحیه ندارد و تلاش می‌کنیم طی روزهای آینده او را آماده حضور در تمرینات گروهی کنیم تا بتواند به دیدار بعدی مقابل الدحیل برسد.

آگهی
ورزش

اعلام آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت آسیب دیدگی سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر بعد از رسیدن نتیجه تصویربرداری مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بعد از آسیب‌دیدگی که در مسابقه سوپر جام برای سیامک نعمتی روی داد، اقدام‌های اولیه انجام و این بازیکن برای ام‌. آر. آی اعزام شد. با دریافت نتیجه تصویربرداری درباره روند و طول زمان درمان تصمیم‌گیری نهایی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: درباره آسیب دیدگی آل‌کثیر از ناحیه دست هم وضعیت به همین منوال است. منتظر جواب تصویربرداری هستیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا که در تمرینات و بازی‌های تیم ملی مصدوم شدند نیز هر روز بررسی می‌شود. آنها فعلاً زیر نظر کادر پزشکی، برنامه خود را دنبال می‌کنند و تلاش بر این است که هر چه سریع‌تر برای تمرینات گروهی در اختیار کادرف نی قرار بگیرند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا