ورزش

امباپه: همه به توپ طلا گرفتن من فکر می‌کنند

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، می‌گوید حتی اگر خودش نخواهد هم بقیه به توپ طلا بردن او فکر می‌کنند.

به گزارش “ورزش سه”، امباپه در چند سال اخیر به یکی از ستاره‌های درخشان دنیای فوتبال تبدیل شده و نامش به عنوان یکی از برندگان احتمالی توپ طلا در سال‌های آینده مطرح شده است. 

این بازیکن فصل گذشته موفق شد در 43 بازی 41 گل به ثمر برساند که آماری خیره‌کننده بود. او همچنین 10 پاس گل هم برای دیگر بازیکنان پی اس جی ارسال کرد تا مثل همیشه یکی از بهترین بازیکنان ان تیم باشد. 

او در تیم ملی فرانسه هم نمایش درخشانی داشت، بار دیگر موفق شد با این تیم راهی فینال جام جهانی شود و با این که برابر آرژانتین شکست خورد اما در این دیدار هت تریک کرد تا نامش را در تاریخ جام‌های جهانی جاودانه کرده باشد. 

1890256

او در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان سی آی درباره احتمال کسب توپ طلا اظهار داشت:« بله، من الان به توپ طلا فکر می‌کنم. حتی اگر هم من به این اتفاق فکر نکنم، بقیه مردم به من فکر می‌کنند چون من همیشه یکی از نام‌هایی هستم که به عنوان مدعی مطرح می‌شوم. 

این مردم هستند که رای می‌دهند و من فقط سهم خودم را انجام می‌دهم. وقتی شما در بالاترین سطح بازی می‌کنید، تنها بازیکنان بسیار درخشان رقیب شما هستند. این که بخواهم یکی از آنها را نام ببرد، کم‌لطفی در حق بقیه است. 

باعث خوشحالی و رضایت خاطر من است که مردم فکر می‌کنند من درخشان و تاثیرگذار هستم و این موضوع به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد که به کاری که در حال انجامش هستنم ادامه دهم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا